برای واحدهای حسابداری، نیروی انسانی و مدیریت، نام کاربری های مستقل تعریف شده و این واحدها می توانند گزارش کارکنان را به تفکیک اداره، بازه ی زمانی و یا نام شخص خاص، مشاهده نمایند. این گزارش گیری ها، بسته به نیاز و تقاضای سازمان، قابل تغییر و سفارشی سازی است. قابلیت اتصال این سامانه به وب سایت اینترنتی سازمان مربوطه به صورت افزونه نیز پیش بینی شده است. تقاضاهای کارمندی، شامل درخواست مرخصی ها و یا درخواست ثبت ماموریت ها و اضافه کاری ها، توسط این راهکار نظارتی، از طریق سامانه اتوماسیون طراحی شده، قابل مدیریت است.